23 januára 2007

Ventil

Nuž, po dnešnej Irene dám ešte jednu vecičku a to recenziu. //Keď tomo môže, tak potom aj ja// Dnes som videl akože kabaretnú show, Ventil. Nebudem menovať televíziu s názvom STV, ktorá to vysielala. Malo to byť zábavné, aspoň to by som od kabaretu čakal. No okrem niekoľkých úsmevných chvíľ to bolo na „veľmi slabej zábavnostej úrovni.“ // to je pojem, to asi pošlem Matici Rumunskej nech mi to uznajú za spisovné// Vzhľadom k tomu, že sa moje oči dostávajú do polohy off tak sa s vami rozčúlim. Nechcem rozprávať veľa, lebo ja viem kde bývam. Ja by som aj mal peniaze na Tatry aj na Ávie by som mal peniaze, keby som mal peniaze. Lebo to je to problém. Vy, vy ste dôležití, ale hlavne ja a moja peňaženka je dôležitá. Takže prispejte mi na podsvietenú kapustnicu, lebo z tejto ma bolia oči. A oči, to nie že som sa na trhu vyhral ich. To len jedno mám. No mám dve, ale viete ako sa to snažím myslieť. Ja by som aj normálne vážne aj rozumom pohol, ale tha stoličku mám koženú. Že čo to ma s tým spoločné? Nič. No a ??? Vadí Vám to? Toto chcete? Hej? Radšej mi peniažočky pošlite! Dám Vám číslo účtu. V pohode, ja s tým nemám problém, ale nemôžem ho dať verejne, lebo budem mať viacej peňazí jak Bill Gaťe. A čo potom? Ja nechcem byť v časopise People. Ja viem, že sa tam hodím, ale tha potom by môj blog mal väčšiu návštevnosť a to by server už nezvládol. To už nie je žiaden taký na svete čo by to mohol zvládnuť. Takže mi to nerobte. Prosím nie, nie. Nie ja nechcem tu kazajku, pomóóóc.  

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Ventil bol dobry, maju to tazke chlapci ale podla mna sa to da vzdy, su vynaliezavi :P

orrim povedal(a)...

nevravim, ze to bolo zle, ale bolo uz aj lepsie.