29 januára 2007

Umenie plodí umenie

Dnes som išiel po jednej košickej ulici. Presnejšie po Mlynskej. Pri pohľade na Jakabov palác som si prestavil skvelú foto. Palác v pohybe. Určite to pozná každý, kto fotí so staršími digitálmy bez stabilizátora obrazu. Nebola by to super fotka? Pol budovy osvetlenej slnkom, celá budova mierne rozmaznaná. Odkiaľ som nabral ten pre niekoho strelený nápad. V uchu som mal Pink Floyd. Hudbu, ktorá je skutočným umením. Umenie plodí umenie. áno skutočne je to tak. Po ceste na autobusovú stanicu som ešte videl veľa skvelých záberov. „Ach“ prečo som len nemal so sebou foťák?

Nedá mi nerozobrať relatívnosť pojmu umenie. Nie každému človeku sa páči to isté. Niekto má rád to, iný zasa hento. Niekto povie na Pink Floyd, že to nie je hudba (ľutujem ho) ja to poviem na techno a rap. No koľko ľudí toľko chutí a ja Vám svoje chute nechcem vnucovať a Vaše chute Vám nechcem brať.

Týmto otváram tému: Fotky, ktoré neboli a nikdy nebudú urobené. Budem rád ak sa aj Vy podelíte o svoje predstavy. Veď takú predstavu si môžeme uchovať celý život.

3 komentáre:

Unknown povedal(a)...

paci sa mi to ze umenie plodi umenie, a niektore sceny by mali zostat asi len v nas, ziadne fotky

orrim povedal(a)...

jj, mas pravdu. neodpovedal som aby to tu ostalo plavat vo vzduchu, aby...

domča_Q povedal(a)...

inak páči sa mi ten tvoj výrok...začnem ho používať, môžem? :o)