09 januára 2007

"Ako sme sa spoznali"...Myself and Irene part I.

          Jedného krásneho dňa, ktorý nebol až taký krásny, za krásneho počasia, ktoré teda mohlo byť aj lepšie a v pohodlnom kresle, v ktorom sa sedí na draka som si zapol World of Warcraft. Server išiel dosť zle, ale mne to nevadilo lebo som mal super náladu. Tak povediac mi prepínalo a vtedy sa smejem aj z veveričky na strome. A tak som sa hral, a hral keď tu zrazu...
áno detičky moje, keďže nemáme peniažky na viacej papiera tak končíme.

          A lečoby, prečo končiť, veď ani Tunel nekončí. Takže hral som WoW a napísal som kamošovi. Nebudem ho menovať, veď Harry za to nemôže :-) A tak sme si písali a mne vypínalo už dosť kvalitne. Ak by som tu napísal výpis tej debaty, tak by ste z toho asi nič nemali. Ale ja Harry sme mali, veď sa už poznáme takmer 11 rokov, a za ten čas sme sa naladili na podobnú vlnu. Aby som bol presný tak on chytá moju frekvenciu a ja chytám Irenu za zadok.
        
          A kto je Irena???
No keby ste ma neprerušovali, tak by som sa k tomu aj dostal. Počas nášho neskutočne zábavného pokecu tam prišiel i šarksik. Bol to náš spoluhráč, ktorý nechytal ani moje ani Harryho vlny. A tak nám napísal niečo v tomto zmysle: „hej, vy dvaja ******
///nebojte nesneží/// už prestaňte.“ A ja na to: „ jasne ja a moje druhé ja už končí.“ A Harry na to napísal asi niečo také: „ty a Irena ?“ ///Myself and Irene bol taký film///  A vtedy sa to stalo, vonku udreli hromy blesky, moje extra pohodlné kreslo sa zlomilo a mne cinklo v hlave. To je skvelý nápad, keď mi začne vypínať tak sa vyhovorím na Irenu. A tak je na svete moje druhé ja – Irena.

To by continued…
                                                                                                                                         orrim

3 komentáre:

orrim povedal(a)...

No tak toto bol uvod k mojemo funny zivotu, pre tych co im to dlhsie trva IRENA je len metafora :-D

Anonymný povedal(a)...

Aha Ďurike že sa dá aj bez prihlásenia písať, práve to robím, heh.

Unknown povedal(a)...

pecka, jedine pecka co sa da povedat ine na to :D (zase si ma rozosmial)