20 januára 2007

Pokec part II

Zdravím, dám vyjadrenie k tejto veci, predtým ako ma začnú novinári, resp. autori článkov v bulvárnych nečitateľných sprostostiach otravovať. Citácia autora, teda mňa:

"Pôvodne to malá byť, ďalšia plnohodnotná časť Ireny. Cel som niečo napísať, aby som to tu trošku oživil. Po chvíli som prišiel na to, že nemám náladu na písanie. Aby som to upresnil nemal som čo písať, tak som sa nechcel premáhať len aby som niečo dal. Tak som použil "zvukovú klávesnicu". Je to taká kapustnica, či vlastne klávesnicu, ktorú keď stlačíte v nevhodnej chvíli, tak vydáte zvuk do ****, do , dodoma.. Ale k jadru veci, vyhodil som to čo bolo o ničom a ostalo len to, čo nebolo o ničom, resp bolo to o ničom s Oničom ale tak aby sme Oniča nechali doma, tak sme sa s Oičom o ničom nebavili.“

4 komentáre:

Unknown povedal(a)...

to poznam, dnes som tiez chcel napisat nieco o jednom filme ale nemal som naladu a ani slova, proste to musi na mna prist

orrim povedal(a)...

jj, nie je nic horsie ako pisat nieco nasilu.

Anonymný povedal(a)...

pocuj to jak ta napadla ta zvukova klavesnica :-D ? harry

orrim povedal(a)...

sorry ze az tak neskoto odpisujem. Takze : thx for Harry´s babka :-D