08 januára 2007

O mne

„Neberte život příliš vážně, beztak z něho nevyváznete živí.“
Moje heslo. Možno si poviete: „ale to poznám, veď to je len také klišé.“ Ale ja si to nemyslím. Táto veta z jedného zábavného filmu mi zmenila život. Ja mám tento život rád, a nechcem aby to so mnou seklo v štyridsiatke, nechcem zomrieť na infarkt alebo na nejakú podobnú „blbosť“ ktorej môžem zabrániť jednoducho a lacno. Smiechom. Smiech je môj veľký priateľ, ktorý ma sprevádza na každom kroku. Možno to niekedy vyzerá ako keby som bol „retardovaný, zhúlený, opitý...“ ale verte tomu, že baviť sa dá aj bez alkoholu a iného svinstva. Ak to niekto nedokáže tak to ho ľutujem. Ale môj problém to nie je a je mi srdečne jedno čo si po prečítaní tohto podpisu budete myslieť. Väčšinu z Vás som v živote nevidel a zrejme ani neuvidím. Nehovorím, že ste mi ukradnutý, pretože každý človek je dôležitý, ale nevadí mi keď si o mne poviete, že som iný. ÁNO, som iný a som na to hrdý. Som rád, že som dnes tam kde som, a že nepotrebujem žiadne svinstvo na zábavu. A toto je všetko čo by som cel. Pripomienky čakám v sekretári, či vlastne u sekretárky. „Nechte si sví rady, já nechci, po vás nic, ani sliby ani řády... ale hlavne mi nehovorte, že som retardovaný, to viem už dávno a Irena to vie tiež :-D :-D :-D

FOR THE FUN

3 komentáre:

Unknown povedal(a)...

pekne, pekne :D len tak dalej

orrim povedal(a)...

dakujem, dakujem :D budem sa snazit

Anonymný povedal(a)...

cool :-DD ....uz sa tesim na viac...a mozno aj viac Ireny bude casom...Harry