15 januára 2007

Večer

     „Čo? Kde? Kedy? Ako?“ to boli moje prvé slová hneď potom, ako som precitol zo spánku.
Toto nie je moje prvá práca, ktorá začína týmito slovami. Nejeden môj literárny počin, ako s obľubou práce takéhoto charakteru nazývam, začínali takto. Ale vrátim sa k podstate veci.
     Čo má človek robiť, keď nemá čo robiť. „Když se mu nechce ani číst, ani spát.“ Dnes sa mi vybili baterky v MP3 prehrávači. Teraz sa nabíjajú a ja čakám. Snažím sa krátiť si tento čas efektívne. No učiť sa mi nechce, resp. to už nedokážem. Po dnešku nedokážem už memorovať nič. Jediné čo dokážem je rozprávať, to dokážem stále. No vzhľadom na pokročilý čas i pracovnú vyťaženosť mojich rodičov, nemám sa už s kým rozprávať, pretože už spia. „Hľadajú tehly v múre.“ A tak sa rozprávam s PC. Rozprávam sa s Vami, pretože Vy, Vy ste dôležití. Čo človek neurobí pre čitateľa? Všetko. No ja nemám rád komerciu, takže i tento blog sa snaží byť nekomerčný a nenásilný. No to je iný príbeh.
     Moje myšlienky plynú a moje prsty stoja. To je znak konca. Konca dnešného postu. Konca dneška.  Dobrú noc.
 orrim

6 komentárov:

Unknown povedal(a)...

to narazas na moje google adsense ? :D

orrim povedal(a)...

Prosim? som akosi nepochopil. Ale uz je dost hodin,takze.

orrim povedal(a)...

jaaaj, uz asi viem. Ak myslis tie reKLAMY co mas na blogu, tak nebol prioritny zamer tohoto postu :-)

Unknown povedal(a)...

:D sak aj keby tak mne to neva, je to tvoj nazor :)

orrim povedal(a)...

no aj keby ti to vadilo, tak by s stym asi nepohol :-D Pocuj to mas nieco z toho, ze tam mas vycapene reklamy???

Unknown povedal(a)...

mam $ :) ale je to zlozite na vysvetlovanie, precitaj si nieco o Adsense na tvojom google accounte a dozvies sa viac, ja som si to musel poprecitovat cele aby som pochopil o com to je a ako to funguje