23 januára 2007

Irena a Paris ... Myself and Irene part. III

A je to tu. Konečne! Konečne to vyjde na povrch. Irena je najlepšia kamoška Paris Hilton-ovejovejovej. Povite si: „To je neuveriteľné,“ no je to tak. Chcete vedieť ako sa zoznámili? Úplne jednoducho. Boli spolužiačky na nižšej predstrednej vysokej škole v USA. Áno v USA majú aj takéto školy, školy pre „mimoriadne nadaná deti“ Ale poďme pekne poporiadku.

„Čauuu, tha ti jaká pekná. Ja sa volám Irena a ty?“
„Akožé já?“
„No né já, jasne, že ty.“
"Tak ja som paris.“ //áno Paris sa píše s veľkým P ale naša Paris je taká hlúpa, že nevie vysloviť veľké P//
„Paris? Pekné meno. A akože ty si odkiaľ.“
„No, že normálne z Holivúdu. "(čítaj Hoľivúd. Btw som zvedavý ako prečítaš veľké h)
„Vážne, akože normálne z Holivúdu?“
„No veď ti to píšem na oblohu, že áno. A vieš ty čo? Poďme ku mne domov, ukážem ti môj dom.“

A tu sa ich neuveriteľne dlhý a neskutočne zmysluplný dialóg končí. Irenka ide s Parisom, resp. Pariskou do Holivúdu. Paris ukazuje Irene všetky pamiatky. Z nich je najkrajšia skládka, kde sa hádžu odpadky. Už – už sú pred Parisinou vilou, keď zrazu pocítia zemetrasenie. To len môj profesor slovenčiny zaspal od nudy, a hodil tento príbeh do koša. Čo už, nie každý má talent. Vráťme sa k Irenke. Tá je celá uchvátená z prepychu, v ktorom Paris žije.

„ Paris, a čo je toto?“
„Ale, to je len taká haraburda. Vieš to som bola na safary a zabila som poslednú jaku-maku na svete.“ // jaka-maka vzor jaka-maka. Zviera, ktoré vyhynulo kvôli Paris Hilton. //
„Ty si ale envirodementálny človek.“

„Vieš čo Irenka, ty si taká super baba. Nebudeme najlepšie kamošky???“
„Jasné.“

A takto sa Irena skamarátila s Paris Hilton.

PS to Harry: niektoré dĺžne sú zle naschvál :-D

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zdravim autora - mas zaujimavu irenoinspiraciu. Ked by si zohnal - pozri si Sulikov film Zahrada. Na mna svojho casu nechal dojem, bol mozno takou mojou irenoinspiraciou. Ale to bola moja skusenost a ta je neprenosna, takze nech sa dari odreagovavat i zveladovat tu tvoju skusenost ... Vlado

orrim povedal(a)...

Uplynul presne mesiac, kym som objavil tento post :D:D:D. Neboj, zveladovat budem.