17 novembra 2007

som s5

Po dosť dlhých prázdnach sa zavraciam na svoje stránky, lebo čo je dobré je dobré a v tom treba pokračovať. V skratke by som Vám povedal čo sa všetko udialo, ale tak sa mi nechce, že by ste neverili. Bol som v Brusely, a z toho už mám hotový článok, tak potom ho sem hodím, keď ho vyhrabem. Bol som aj v Londýne, kde ma zatkli policajti preto, lebo som si fotil auta na ulici :D Našťastie dopadlo všetko dobre a ešte na ulici sme sa v pokoji rozlúčili. Z Londýna možno niekedy dám nejaký súvislý text, ale do dôchodku ešte ďaleko, takže sa asi nedočkáte. Teraz by sme sa mali tešiť na Vianoce, sviatky lásky pokoja a komercie. Už to začína, na každom rohu budú svietiť svetlá a v každom obchodu budú tie najúžasnejšie darčeky. Človeku až plakať by sa chcelo, ak by sa nad tým, zamýšľal. A preto Vás vyzývam, NEPODPORUJTE KONZUM A KOMERCIU. Ďakujem :-)

Žiadne komentáre: