23 marca 2007

Ukáž tú tvoju ZOO Tour ... Myself and Irene part VI

HORKÝŽE SLÍŽE: Ukáž tú tvoju ZOO Tour
+ANAWI

„Cawa chlopiky“ stretol som sa s Braňom a Mišom resp. s Mišom a Braňom // len aby sa neurazili// Po pozdrave sme sa vybrali do centra nášho skvelého mesta – Košíc. Prešli sme celú Hlavnú street a vrátili sa s5 do nejakého podniku, kde sme dačo popili. // Jasné, spili sme sa jak svine, nafetovali sme sa a tak, loool. Slip/// Pozreli sme kúsok dramatického zápasu, ktorý nebol zatiaľ dramatický a šli sme do Jumba kde to malo byť. A čo? Lool, zasa píšem jak Mongol o niečom a o ničom. No koncert Horkýže slíže.
„Konečne sa mi splní sen, pôjdem na HS“ hovoril som si celý deň, a teraz to bolo tak blízko. Tak neskutočne blízko, stačilo urobiť krok a bol by som v Jumbe. A vtedy sa to stalo // dramaticky zvratok// objal som Mišku. Až potom som šiel dnu :-) Dal som si veci do šatne, a šiel som do sály. Aspoň som tam cel ísť. No bolo zatvorené. „Sadnime si tu na schody!“ zahlásil ktosi z nás a už sme sedeli ako taký bezdomovci. No čo, štýl jak sfiňa. „Normálne hrali, že mali stenu pred sebou a hrali takmer celý koncert za stenou,“ horlivo som vysvetľoval Braňovi históriu koncertov Pink Floyd.
Dvere sa otvorili a my sme sa hrnuli do sály. /// BTW bola tu aj Karibská párty/// Sadli sme si na stoličky. O miesto sme sa nebáli, nebolo nás tam viac ako 200. Sedeli sme a kecali, až na pódium vybehla ANAWI. Celkom vpoho predkapelka, a speváčka.... ta mála hlas a nie len hlas. No skrátka krásna východniarka. Kým skončili sála sa celkom do pohody zaplnila. Teplota v sále sa začala zvyšovať. Začalo skandovanie „Slíže, Slíže, Slíže...“ a dočkali sme sa. „Heeej, poďte viacej dopredu“ zvolal som a už sme boli v kotle zábavy. Kuko nás privítal songom Rozmýšľali, asi tak ako na celom Ukáž tú tvoju ZOO tour. A potom to už šľapalo jak namakaný stroj. „Logická hádanka...“ zakričal Doktor. Potom nasledovali songy ako Silný refrén, Striptérka Malá Žužu. „Košice, my vás ľúbime, dáme staršiu???“ „Jasné.“ A už sme počuli skvelé Prispejte. Nasledovali rovnaké songy ako na všetkých koncertoch z tejto šnúry: Dežo, L&G Song, Náboženské zvyky a Motorkárska ... Kuko si medzitým vypýtal „tu bielu ko****** lebo sa potil ako taký ..." No ale to asi všetci, veď sme skákali ako také jojá. /// kľudne to čítaj džodžá... mne je to 16 na druhú.// Chlapci si vymenili gitarky a šlo sa ďalej. „Dáme tri kratšie songy“ A už šlo Ho-hu-he, Latino a skvelý Detektýv. // dodnes som nevedel, že je to tak super song, myslím detektíva./// „Ďakujeme päťkrát, ste super....“to sme počuli celý večer. Traja spití roboši, Veľká mača ... môj mozog bol plný endorfínov a ja som netušil čo sa deje. Skrátka bolo to super. Skákali sme, spievali sme... Chlapci ešte dali Já žeru kvítí, Cavaleru, Bernardýna, Holandskú, Cigarety, Čundr bejby. „No 13-ročné deti by mali už ísť spať, takže pesnička na dobrú noc.“ Na Kukové slová nadviazal song Haji,haji. Kuko už pár krát odišiel a prišiel... a tak. Po skandovaní „ešte, ešte“ // aspoň to som skandoval ja/// dali chlapci Bacigalu. Zas odišli a Kuko gestom naznačil, že „Drahý priatelia, globálne otepľovanie je obrovský problém, ale také ekologicky rozložiteľné plasty... a máme tu posledné 3 songy“ Vlak, Telegram a A ja sprostá. a to bol koniec :-( Bol to skrátka skvelý koncert. Na záver doktor dodal „Košice, boli ste po****!“
Chýbal mi tu len jediný song „Sme kapela Horkýže slíže, za chvíľu každý pochopí, že...“
Hodnotenie od 1 do 10 (10 je naj): 9,5. Song HS tam chýbal :-D

Pýtate sa kde je Irena? Všude kolem.


Žiadne komentáre: