10 marca 2007

Od klasiky ku klasike, alebo Les Paul Money Bass

Sou, ///nečítaj eS.O.U.///
pokračujem so seriálom, ktorý mal byť pôvodne týždenníkom. No stal sa z neho mesačník. Dnes som sa rozhodol pre peknú Bass-u o5 od Gibsonu.

Takže Les Paul Money Bass:
Ide o prepracovaný kúsok od Gibsonu. Krásne javorové drevo zaručuje, že s touto basou budete na pódiu vynikať :-) Zadná časť tela je vyrobená z mahagónu, takže pohľad na ňu je uchvacujúci zo všetkých strán.
Mahagónový je i krk, v ktorom je osadených 24 pražcov. Pod pražcami nájdete tvrdý palisander. Myslím si, že mahagón-palisander je najlepšia kombinácia dreva pre gitarový krk :-)
///Jaký ťažký odborník je zo mňa///
A snímače? No môže mať Gibson zle snímače?
Tento Money Bass má dva keramické humbucker-y.
Na záver dodám, že tento kúsok ma dva regulátory zvuku, a jeden regulátor tónu /// kua niektoré veci sa strašne prekladajú///

A ešte foto:  
Tento kúsok sa predáva aj vo farbe "Black Cherry" ,
ale mne sa viacej páči "RootBeer",
pripomína mi staré dobré časy. 
Časy, kedy som bohužiaľ nežil :-)




1 komentár:

orrim povedal(a)...

Nechcel som robit reklamu Gibsonu, to len tak informativne. Urcite si tuto basu nekupujte. Kupite = vacsi zaujem >>> vyssie ceny :-)